Należymy do organizacji Global Business Services (GBS). Organizacje tego typu zapewniają scentralizowaną, specjalistyczną obsługę wybranych procesów operacyjnych (jak np. finanse, księgowość, IT czy HR) dla organizacji macierzystej. Jesteśmy wewnętrznym dostawcą usług dla METRO, posiadamy biura w Pune (Indie), Düsseldorfie (Niemcy) i Szczecinie (Polska). Nasze organizacje usługowe zapewniają wsparcie w zakresie finansów i księgowości, informatyki i operacji biznesowych dla firmy METRO, składającej się z sieci handlowych METRO / Makro Cash & Carry w Europie i Azji.

Ciekawe fakty - Business Service Sector

4
mld zł
Coins Wartość rynku SSC /BPO w Polsce szacuje się obecnie na ponad 4 mld złotych.

35
lat
Calendar 75% zatrudnionych w tej branży to osoby do 35. roku życia.


40
języków
Language Usługi w centrach SSC/BPO w Polsce świadczone są w aż 40 językach!

1000
pracowników
Employees W najbliższej przyszłości centra usług biznesowych w Szczecinie planują zatrudnić około 1000 nowych pracowników!
METRO SERVICES PL jest zlokalizowana w Szczecinie, w Polsce

METRO SERVICES PL ma swoją siedzibę w Szczecinie i prowadzi procesy finansowo-księgowe dla podmiotów METRO zlokalizowanych głównie w Europie. Prowadzimy nasze usługi w celu zwiększenia wydajności i zapewnienia standaryzacji procesów księgowych w METRO. Dzięki ponad dziewięcioletniemu doświadczeniu staliśmy się Accounting Centre of Excellence - partnerem w zakresie rozwiązań finansowych dla biznesu i naszych klientów. Pracujemy z nowoczesnymi narzędziami i automatyzacjami, starając się dostarczać rozwiązania, które tworzą wartość i są efektywne. Pracujemy w międzynarodowych zespołach, a nasza różnorodność jest naszą dumą.

Ciekawe fakty - METRO SERVICES PL

350
miłośników księgowości
Employees Zatrudniamy blisko 350 entuzjastów księgowości i profesjonalistów z naszej branży.
40
lotów/miesiąc
Plane Latamy służbowo z Berlina do różnych lokalizacji około 40 razy miesięcznie.
40%
poliglotów
Language Jesteśmy poliglotami – blisko 40% z nas zna co najmniej dwa języki obce.
25
krajów
Globe Obsługujemy 25 krajów i stale się rozwijamy, dlatego otworzyliśmy drugie biuro w centrum Szczecina.
20
języków
Language Pracujemy w różnorodnym środowisku, pełnym narodowości z całego świata, więc mówimy w blisko 20 językach.

METRO jest wiodącą międzynarodową hurtownią z asortymentem spożywczym i nieżywnościowym, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i zakładów gastronomicznych (HoReCa) oraz niezależnych handlowców. Miliony klientów METRO na całym świecie mogą wybrać, czy zrobić zakupy w jednym z dużych sklepów, zamówić online i odebrać swoje zakupy w sklepie, czy też zlecić ich dostawę. Ponadto METRO wspiera także konkurencyjność przedsiębiorców i własnych firm za pomocą rozwiązań cyfrowych, przyczyniając się tym samym do kulturowej różnorodności w handlu detalicznym i hotelarstwie. Zrównoważony rozwój jest kluczowym filarem działalności METRO, co wielokrotnie podkreślał Dow Jones Sustainability Index.

Dowiedz się więcej o METRO

METRO - Struktura firmy

METRO - Struktura firmy

Accounting in our DNA” to wyjątkowa charakterystyka naszych pracowników, dzięki której METRO SERVICES jest w stanie oferować najwyższej jakości usługi księgowe dla spółek METRO.

Naszym celem jako organizacji świadczącej usługi jest tworzenie wartości dodanej dzięki biegłości operacyjnej. Udaje nam się ją osiągnąć na bazie naszej strategii, opartej na zatrudnianiu najlepszych ludzi i zapewnianiu im możliwości ciągłego rozwoju.

Nasze zaangażowanie skupia się na aktywnym wsparciu zrównoważonego rozwoju naszych Klientów poprzez przejmowanie drugorzędnych obszarów ich działalności. Pozwala im to skoncentrować się na najważniejszych obszarach ich biznesu.

Dla organizacji takiej jak METRO niezwykle ważne jest, by prowadzić działalność biznesową zgodnie z obowiązującymi przepisami - trzymając się ustawodawstwa krajowego i międzynarodowego oraz wewnętrznego kodeksu postępowania. Dla nas, pracowników grupy METRO, oznacza to działanie zawsze w sposób właściwy - taki, który pozwala nam chronić interesy naszych Klientów i interesy METRO oraz dbać o dobro naszych pracowników.

Compliance, mocno zakorzeniony w kulturze organizacyjnej METRO, stanowi również integralną część kultury organizacyjnej METRO SERVICES PL. Obowiązujący w METRO Program Compliance został stworzony, by wspierać wszystkich pracowników w spełnianiu wymogów odpowiednich przepisów ustawowych, regulacji i standardów postępowania. W tym celu zostały ustanowione również jasno określone środki. Ich realizacja jest zorganizowana i koordynowana przez Oficerów Compliance działających w każdej lokalizacji METRO, w tym również w METRO SERVICES PL.

Zasadniczym elementem Programu Compliance jest osiem Zasad Biznesowych, którymi kierujemy się w naszej codziennej pracy. Stanowią one podstawę działalności każdej organizacji METRO, dlatego wszystkich nowych pracowników dołączających do METRO SERVICES PL zapoznajemy z nimi w pierwszych dniach pracy. Jako członkowie naszej organizacji są zobowiązani do ich przestrzegania, w czym wspieramy ich poprzez podejmowane działania takie jak cykliczne szkolenia stacjonarne i e-learningowe, spotkania z Compliance Oficerem, dedykowaną komunikację wewnętrzną.

Zasady Biznesowe:

  • Unikamy konfliktu interesów.
  • Nie oferujemy i nie wręczamy korzyści.
  • Nie żądamy i nie przyjmujemy korzyści.
  • Właściwie postępujemy z informacjami firmowymi.
  • Przestrzegamy Prawa ochrony konkurencji.
  • Jesteśmy organizacją wielokulturową, zapewniającą równe szanse i tolerancję dla wszelkiej odmienności - nikogo nie dyskryminujemy.
  • Przestrzegamy godziwych warunków pracy.
  • Przestrzegamy obowiązującego prawa i procedur firmy.

System Raportowania Compliance

Mając na celu zapobieganie wszelkim nieprawidłowościom lub nieuczciwemu traktowaniu, stworzyliśmy w METRO system raportowania umożliwiający reagowanie na domniemane uchybienia. Jest on dostępny dla naszych pracowników, klientów, dostawców oraz partnerów biznesowych. Zachęcamy do zgłaszania domniemanych incydentów poprzez dostępny 24/7 METRO Compliance Reporting System. Zgłaszając incydent związany ze zgodnością, zgłaszający może pozostać anonimowy.



Kontakt

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu.

Maria Antoniewska
HR Manager/ Compliance Officer
METRO SERVICES PL
+48 (91) 4866602    


Ilona Łukasik
Senior HR Specialist/ Deputy Compliance Officer
METRO SERVICES PL
+48 (91) 4866616    


Operations

Back Office

Operational Support