Service Desk Specialist Metro Services PL Sp. z o.o.

Oferty pracy

Service Desk Specialist

Szczecin, Zachodniopomorskie | Praca stała

Metro Services PL Sp. z o.o.
KlientMetro Services PL Sp. z o.o.
LokalizacjaSzczecin, Zachodniopomorskie
Opublikowana2019-10-08
Ważna do2019-12-07
EtatPraca stała

METRO Services PL to jedno z trzech centrów usług biznesowych w ramach grupy kapitałowej METRO - globalnego lidera handlu detalicznego, scalającego silne, niezależne i rozpoznawalne marki takie jak METRO/MAKRO Cash & Carry oraz Real. Skupiamy swoją aktywność na obsłudze procesów finansowo-księgowych z zakresu non-AP.

Zatrudniamy ponad 350 pasjonatów księgowości i profesjonalistów w swojej branży, posługujemy się 15 językami, obsługujemy 25 kraje i stale się rozwijamy.

W chwili obecnej, do naszego zespołu IT/SAP Service Desk poszukujemy osoby na stanowisko: Service Desk Specialist

Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:


• Wsparcie pracowników poprzez nadawanie uprawnień do systemu,
• Współpraca z zewnętrznym oraz wewnętrznym klientem, w zakresie odpowiadania na bieżące potrzeby,
• Wprowadzanie danych do systemu i monitorowanie wysłanych zapytań,
• Współpraca z kolegami i koleżankami z zespołu oraz wsparcie w zakresie ich zadań.

Zapraszamy do aplikowania, jeśli:


• Znasz język angielski na poziomie dobrym, umożliwiającym codzienną, swobodną komunikację w piśmie i mowie,
• Chętnie podejmujesz działania i jesteś wytrwały w realizacji zadań,
• Rozumiesz jak ważna jest praca zespołowa, ale potrafisz też skutecznie pracować samodzielnie,
• Jesteś zorientowany na szczegóły, a myślenie analityczne nie jest dla Ciebie wyzwaniem,
• Komunikacja to dla Ciebie podstawa w rozwiązywaniu problemów i definiowaniu niejasności,
• Jesteś dostępny do pracy w wymiarze nie mniejszym niż ½ etatu.

U nas możesz liczyć na:


• Pracę w stabilnej, międzynarodowej korporacji,
• Możliwość pracy dla międzynarodowych klientów,
• Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy,
• obszerny pakiet profesjonalnych szkoleń (z zakresu księgowości, oprogramowania (SAP), kompetencji miękkich, oraz nauki języków obcych),
• Realne możliwości rozwoju i awansu(rozbudowana ścieżka kariery, program Talent Development, rekrutacje wewnętrzne),
• Prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie dla pracownika oraz członków rodziny,
• Świadczenia pieniężne w ramach ZFŚS (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne),
• Integracje zespołowe oraz firmowe po godzinach,
• Elastyczne godziny pracy,
• Dofinansowaną kartę sportową.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji w METRO SERVICES PL Sp. z o.o., zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami.”