Service Excellence Consultant

Szczecin, West Pomeranian Voivodeship | Praca stała


METRO SERVICES to jedno z międzynarodowych centrów usług wspólnych (Shared Service Centers) działających w ramach METRO – grupy zrzeszającej sieci handlowe Makro Cash&Carry w Europie i Azji.

W METRO SERVICES skupiamy się na obsłudze procesów finansowo-księgowych sklepów Makro, przede wszystkim w takich obszarach jak: księga główna, środki trwałe, należności, raportowanie czy ceny transferowe.

Jako organizacja zapewniamy naszym pracownikom wiele możliwości rozwoju, a jako część METRO jesteśmy stabilnym pracodawcą. Świadczy o tym m.in. fakt, że jako pierwsi w Szczecinie możemy poszczycić się mianem „ACCA Approved Employer”, a od Pulsu Biznesu otrzymaliśmy tytuł Gazeli Biznesu dołączając tym samym do grona najdynamiczniej rozwijających się firm. Jesteśmy też członkiem Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), co pozwala nam na nieustanną wymianę doświadczeń i dobrych praktyk z najlepszymi w branży.
Zatrudniamy ponad 350 pasjonatów księgowości i specjalistów w naszej branży, mówimy w 20 językach, obsługujemy 25 krajów i ciągle się rozwijamy, dlatego niedawno otworzyliśmy drugie biuro w centrum Szczecina.

Dołącz do nas i rozwijaj się z najlepszymi!

Zakres obowiązków:

  • Analiza jakościowa procesów księgowych (wskaźniki KPI, analiza trendów statystycznych oraz informacji zwrotnej od klientów),
  • Przygotowanie i aktualizacja polityk i procedur w zakresie zapewniania jakości,
  • Wdrożenie i audyt zrównoważonego systemu zapewnienia jakości i bieżących kontroli procesów w ścisłej współpracy z zespołami operacyjnymi,
  • Przygotowanie, wykonanie i dokumentacja planów testów dla operacji,
  • Wspieranie zespołów operacyjnych w identyfikowaniu obszarów usprawnień, wspomaganie tworzenia planu działania i jego realizacji,
  • Zapewnienie ciągłej zgodności działalności z procedurami jakości,
  • Prowadzenie komunikacji dotyczącej zarządzania jakością zarówno wewnętrznie jak i z klientem,
  • Przygotowanie i prezentacja wyników pracy w obszarze quality assurance.

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w pracy w SSC/BPO min. 3-5 lat, preferowane w obszarach: business analysis, performance management oraz/lub quality inspection,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
  • Biegła znajomość MS Office, głównie Excela,
  • Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań,
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie w pracy z metodologią Lean Six Sigma będzie dodatkowym atutem.

 

Zapewniamy:

  • pracę w stabilnej, międzynarodowej korporacji,
  • możliwość pracy dla międzynarodowych klientów,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy,
  • samodzielne, eksperckie stanowisko z realną możliwością wpływu na obsługiwane procesy,
  • szansę poszerzania wiedzy i doświadczenia w różnych obszarach,
  • obszerny pakiet profesjonalnych szkoleń (z zakresu księgowości, oprogramowania (SAP), kompetencji miękkich, oraz nauki języków obcych),
  • realne możliwości rozwoju i awansu(rozbudowana ścieżka kariery, program Talent Development, rekrutacje wewnętrzne),
  • prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie dla pracownika oraz członków rodziny,
  • świadczenia pieniężne w ramach ZFŚS (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne),
  • integracje zespołowe oraz firmowe po godzinach,
  • dofinansowaną kartę sportową,
  • pakiet relokacyjny dla osób gotowych przeprowadzić się do Szczecina.

 

Metro Services PL Sp. z o.o.
Client Metro Services PL Sp. z o.o.
Location Szczecin, Zachodniopomorskie
Posted 2020-06-16
Closes 2020-08-31
Job type Praca stała